Lurer du på noe?

Her er svar på det meste

Avfallshåndtering

Det er rengjøringsfirmaet Eir som står for avfallshåndteringen på bygget. Spørsmål om avfallshåndtering og renhold kan rettes til sitemanager.

Adgangskort

Har du kontorplass i bygget, henvender du deg til resepsjonen for å utstede nytt / erstatte mistet adgangskort.

Resepsjonen skal alltid ha bestillingen på e-post, uavhengig om adgangen gjelder 1 dag, 1 måned eller 1 år.

App

4Service har utviklet en egen serviceapp for kontorbygget vårt. Her kan du enkelt betale for varer i kaffebaren, booke møtemat og registrere din lunsjservering.

Besøksregistrering

Alle som besøker kontorbygget skal registrere seg via Onvisit-systemet. Du vil da motta en SMS og/eller e-post om at din gjest har ankommet. Gjester hentes i ventesonen i resepsjonen, og følges tilbake ved avreise. Besøkskortet som deles ut ved ankomst fra husverten skal bæres godt synlig gjennom hele besøket, og returneres ved avreise.

Booking auditorier og møterom

I første etasje har vi to felles auditorier. Jostedalsbreen har plass til 100 personer og Svartisen rommer 40 personer.

Det finnes også et chambre separée, Folgefonna, som har plass til 40 personer.
Hver leietager kan booke disse auditoriene mot en symbolsk serviceavgift (kr 250 eks mva). Booking skjer via epost til resepsjonen.

Det er også mulig å booke møterom hos Laboratioriet. Bookingsønsker sendes til booking@labskoyen.no.

Hvis bookingen er for 6 stk eller færre, eller gjelder samme dag kan Laboratoriet kontaktes på tlf 919 22 715 for booking.

I utleielokaler i 3. etasje er det plass til 60 stk til bespisning. 110 stk til konsert/kino. Utleielokalene til Laboratoriet har diverse utstyr som kan brukes til forskjellige eventer som for eksempel møter, firmafester og julebord.

Brannvern

Hver leietager har utpekt brannansvarlige for sin etasje. Ved brannalarm evakueres bygget, inntil faren er over.

For brannvern gjelder følgende:

Hver leietaker er selv ansvarlig for organisering av brannvernarbeidet i sine lokaler, herunder opplæring, systematisk sikkerhetsarbeid, dokumentasjon og brannsikkerbruk av bygget.

Møller Eiendom har sammen med Norsk Brannvernforening laget en film på hvordan evakuering kan løses effektivt i lokalene uten bruk av etasjeansvarlige og brannvernleder. Om leietakerne vil benytte seg av dette «tiltakskort-systemet», bestilles materiell direkte fra Norsk Brannvernforening.

For Tribe, fellesterrasse i 8.etg og fellesarealer gjelder egne oppslåtte instrukser.

Lenke til nedlasting av opplæringsfilm finner du her:

Dyr på kontoret

Det er dessverre ikke lov til å ha med seg sine kjæledyr på kontoret. Dette for at alle skal være komfortable på sin arbeidsplass.

Feil og mangler

Er du misfornøyd med tilbudet i kantinen, mangler det en lyspære eller såpe på toalettet vil vi gjerne høre fra deg. Meld fra under oppdrag i IZY-appen. Akutte byggtekniske feil meldes på telefon til resepsjonen –
tlf: 48 18 70 00.

Dersom det gjelder feil eller mangler på bygget skal dette meldes inn på e-post til kunde@mollereiendom.no.

Garderober

Vi har garderober til dame og herre i -1. etasje. Her kan man bruke dusjen og benytte seg av skap og håndklær. Vi ønsker at sko skal plasseres i skohyllene eller inne i skapet. Sko som står på toppen av garderobeskapene vil bli fjernet. Hjelp oss å holde garderobene ryddige ved å ta med deg dine ting, eventuelt låse det inn i et skap.

Garderobeskap

Garderobeskapene i sykkelparkeringen er personlige, og tildeles av koordinatorer hos hver enkelt leietager. Når du får tildelt et skap fra din overordnede, kontakter du resepsjonen for å knytte adgangskortet ditt, evt. bankkort eller førerkort, til ditt skapnummer.
Låsene til skapene er ikke koblet til wifi, og kan ikke sende eller motta data. Ved feil eller behov for hjelp med garderobeskapene kontaktes resepsjonen.

Gjesteparkering

Parkeringshuset har nedkjøring fra Harbitzalléen 23, ved Coop Mega Harbitz Torg. I garasjens U2 er det 45 minutter gratis parkering, med skiltgjenkjenning. Du mottar faktura i posten, eller kan betale direkte via Autopay. Taksten er kr 35,- per påbegynte halvtime (vi tar forbehold om at dette kan endre seg).

Gjenglemt

Du kan henvende deg i resepsjonen dersom du har glemt igjen noe på bygget. Gjenstander som blir funnet på huset av renholdere og andre blir levert inn i resepsjonen. Her oppbevares tingene i 6 måneder før det doneres.

Harbitz Torg Aktivitetsbarnehage

I byggets del C ligger en barnehage med fem avdelinger, drevet av Ullern bydel. Les mer om hvordan du søker plass på bydelens hjemmeside.

Håndkleservice

4Service leverer håndkleservice til garderobene i bygget, dette skjer hver tirsdag og fredag. Dette er en del av leieavtalen til de respektive bedriftene. Alle som har skap i garderoben omfattes av håndkleservicen. Ta et håndkle når du kommer, og legg det i skittentøyskurven når du er ferdig med det. Kostnaden faktureres etter husleiebrøk til hvert enkelt firma.

Kaffebar

Kaffebaren betjenes av en kvalifisert barista, og byr på hjemmebakte fristelser og enkle i-farta-måltider. Åpningstidene er kl 08.00-15.00 mandag til fredag, med unntak av helligdager. Kaffebaren kan kontaktes her.

Leietagertilfredshetsundersøkelse

For at du skal være fornøyd med tilbudet i bygget vårt, trenger vi din tilbakemelding på hva vi kan gjøre bedre. Vi gjennomfører derfor hvert år en leietagertilfredshetsundersøkelse blant alle som jobber Harbitzalléen 5. Denne undersøkelsen blir sendt ut på høsten, og resultatet foreligger ved årsslutt.

Møtemat

Vår personalrestaurant som drives med premiumkonseptet 3 Stuer av 4Service har en rikholdig møtematmeny, og kan levere mat og drikke til de aller fleste anledninger. Du booker enkelt fra menyen via serviceappen vår. Har du forespørsler utenom det vanlige eller en ekspressbestilling, ta direkte kontakt med den ansvarlige for møtemat her.

Parkering og MC-parkering

Hver enkelt leietager administrerer sine parkeringstillatelser i kontorparkeringsanlegget i U1. Ønsker du en plass her, må du kontakte din nærmeste overordnede. Under boligfeltet ligger en privat parkeringsgarasje, der det ofte er private plasser til leie. Maks høyde i parkeringskjelleren er 2,20 m.
Vi anbefaler å sende en henvendelse til facebookgruppen Sameiet Harbitzalléen 27-41 Parkering for å høre om det finnes ledige plasser. Denne innleien skjer i såfall i privat regi.

MC-parkering
Det er opp til hver enkelt leietager om de vil dedikere parkeringsplassene i kontoranlegget (U1) til MC-parkering. Snakk med din overordnede om hvor deres MC-område er, og hvordan du booker plass. Ved Coop Mega Harbitz Torg i U2 kan MC-sykler kostnadsfritt på ubegrenset tid.

Personalrestaurant

Vår personalrestaurant drives av 4Service, med deres premiumkonsept fra 3 stuer. Åpningstidene er fra kl 10.30 – 13.00 mandag til fredag, med unntak av helligdager. Her finner du et utvalg varmretter, supper, nybakt brød, pisket smør og salatbar. Har du innspill eller tilbakemeldinger til personalrestauranten, setter vi pris på å motta disse her.

Renhold

Det er renholdsbyrået Eir, som drives av 4 service, som er ansvarlig for renholdet på Harbitz Torg. Har du innspill eller tilbakemeldinger på renholdet i bygget, setter vi pris på å motta dette her.

Røyking

Røyking foregår på anviste plasser utenfor bygget og på takterrassen. Sigarettsneiper kastes i askebeger.
Det er ikke tillatt å røyke på balkongene.

Sikkerhet og skalldører

Dørene til bygget åpnes med kort og kode. Dersom de holdes oppe mer enn 30 sekunder, vil alarmen gå. Om alarmen går utenfor byggets åpningstid, vil byggets sikkerhetsselskap rykke ut. Dette er svært kostbart, og ansvarlig leietager vil kunne bli erstatningspliktig.

Sykle til jobb

Vi har tilrettlagt for at det skal være attraktivt og enkelt å sykle til Harbitz Torg året rundt. Mellom det verneverdige laboratoriebygget og handelstorget går sykkelrampen rett ned i en stor sykkelparkering med over 400 plasser. Plassene i det inngjerdede rommet kan benyttes etter førstemann-til-mølla-prinsippet. Det er ladestasjoner i stativet nærmest utgangen. Her finner du også vår sykkelvaskemaskin, og en spylestasjon med enkle sykkelverksted-fasiliteter.

Sykkelvaskemaskin

I sykkelparkeringen finner du sykkelvaskemaskinen Cyclewash Duo. Smuss og skitt på sykkelen forringer sykkeldelenes levetid. Ved å tilrettelegge for enklere vask og vedlikehold erønsker vi å redusere barrieren for sykling hele året. Sykkelvaskemaskinen gjør det enkelt å rengjøre sykkelen på en rask og trygg måte. I løpet av 3-5 minutter blir sykkelen helt ren, uten at du som sykler blir skitten eller møkkete.

Takterrasse

Takterrassen i 8. etasje er tilgjengelig for alle i husets åpningstid. Alle arrangementer på takterrassen utenom normal arbeidstid må bookes her av hensyn til rømning og brannsikkerhet. Det gjelder også dersom man ønsker hele terrassen for seg selv.

Treningstilbud

Det finnes ikke noe treningsanlegg i bygget, men SATS har en ny avdeling i Hoffsveien samt en avdeling på Sjølyst. Det er også mulig å melde seg inn i treningstilbudet på PiiR, inne på Harbitz Torg.

Tørkerom

I -1. etasje finnes det også et tørkerom. Dette kan brukes av alle på bygget. Vær vennlig å rydd etter deg så det er hyggelig for nestemann å bruke rommet også. Det er ikke anledning til å tørke undertøy i tørkerommet, av hygeniske grunner.

Varelevering

Vareleveringsadresse er Harbitzalléen 23, i bunnen av parkeringsanlegget ved Coop Mega Harbitz Torg. Varer som leveres her må hentes umiddelbart av mottager, ellers blir de fjernet.

Ventilasjon

Er det utilfredsstillende ventilasjon eller temperatur i dine lokaler, ber vi deg om å melde fra om dette her. Les mer om ventilasjonssystemet og kapasitet her.